FAQ
Zer da GAME.EUS?
GAME.EUS bideojoko intentsiboak garatzeko azterlanak bizkortzeko campusa da, 5 astekoa, eta bere negozio-aukerak hobetzea du helburu, merkatuan arrakasta izan dezan bultzatzeko.
Zenbat kostatzen da campusean egotea?
GAME.EUS guztiz doakoa da, Eusko Jaurlaritzak eta Arabako Foru Aldundiak finantzatzen baitute.
Zer zerbitzu eskaintzen diegu taldeei?
Parte hartzen duten taldeek lan-espazio bat dute EUNEIZ unibertsitatean, eta bertan garatuko da programa egunero; Gasteizera joateko eta etortzeko txartel bat, behar izanez gero, pertsona bakoitzeko 200 €-ko itzulera-mugarekin; hiriko ostatua (apartamentu erabat altzariz hornitua bi pertsonarentzat); tokiko garraio publikoko pasabide bat (autobusa, tranbia); bizikletak; eta BAKHrako sarbidea (Baskonia Alavés Kirol Hiria), Baskonia kirol-hiria, programak irauten duen bitartean. Gainera, aste barruan doan eskainiko da gosaria eta bazkaria BAKHn. Azkenik, talde bakoitzeko pertsona bati bidaia bat ordainduko zaio GAMESCOM azokara, hegaldia (Koloniara joateko eta etortzeko hegazkin-txartela), hotela (3 gau), azokarako sarrera eta MeetToMatch-eko kontu bat barne, bai eta talde bakoitzeko diru-kopuru jakin bat ere, garraio-gastuetarako eta azokak irauten duen egun guztietarako dietetarako.
Zer taldek parte har dezakete programan?
GAME.EUSen, Euskadin edo Espainiako gainerako lekuetan egoitza duten garapen-taldeak edo enpresak egon daitezke, helburu edo jarduera nagusitzat bideojokoak garatzea edo ekoiztea dutenak.
Zein dira sartzeko gutxieneko baldintzak?
Garapen-fase aurreratuan dagoen edozein bideojoko, hau da, slice bertikala; hau da, honako baldintza hauek bete behar ditu:
- Azken kalitatea alderdi guztietan (grafikoa bereziki)
- Erabat joka daiteke
- Bug garrantzitsurik ez izatea
- Amaierako jolasaren potentzial osoa erakustea
- Gutxienez 5 minutuko jolasa
Taldeek bideojoko bat garatzeko beharrezkoak diren oinarrizko profil guztiak izan beharko dituzte: game designer, artista eta programatzailea. Gainera, marketineko eta/edo negozioko profila badute, oso balorazio positiboa egingo da.
Talde eskatzaileak aukeratzeko ebaluazio-irizpide nagusiak bi eremutan banatzen dira: bideojokoa eta ekipoa. Hona hemen hautagaitza bakoitzean ebaluatuko diren puntuak:
PROIEKTUA
- Iraupena
- Gameplay-aren kalitatea eta originaltasuna
- Artearen kalitatea eta originaltasuna
- Narratibaren kalitatea eta originaltasuna
- Merkatuaren azterketa egin izana
- Negozio-plan bat izatea
TALDEA
- Arte-taldearen esperientzia
- Programazio-taldearen esperientzia
- Diseinu-taldearen esperientzia
- Negozio-taldearen esperientzia
- Ekipoa osatzea/orekatzea
- Taldearen parekotasuna
Zer metodologia erabiltzen dugu eta nola egiten dugu lan taldeekin?
Programaren esentzietako bat presentzialtasuna da. Lan-espazio bat eskaintzen dugu, talde osoak lankidetza estuan jardun dezan eta industriako profesionalen zuzeneko aholkularitza jaso dezan.
Programako langileen eguneroko laguntza eskaintzen dugu: etengabeko laguntza pertsonalizatua eskaintzen diegu taldeei prozesu osoan zehar.
Banakako mentoretzak bideojokoaren industriako adituekin: aholkularitza espezializatuko saioak ematen dizkiegu talde bakoitzari, sektoreko profesional nabarmenen gidaritzapean.
Demo Day garaian publisher-ekin harremanetan jartzeko aukera: taldeei aukera ematen diegu beren proiektuak bazkide komertzial potentzialei aurkezteko.
Komunikazio-lana, taldeei ikusgaitasuna emateko: programa osoan zehar proiektuen eta parte hartzen duten taldeen ikusgarritasuna sustatzen dugu.
Taldeen arteko networkinga: ideien trukea eta parte-hartzaileen arteko lankidetza errazten dugu, sinergiak sortzea sustatuz.
Zein da programari aplikatu ahal izateko aldia?
IZEN-EMATEAK ITXITA
2025. edizioan izena emateko epea martxoaren 2an arte egongo da zabalik.