FAQ
Zer da GAME.EUS?
GAME.EUS bideojoko intentsiboak garatzeko azterlanak bizkortzeko campusa da, 6 astekoa, eta bere negozio-aukerak hobetzea du helburu, merkatuan arrakasta izan dezan bultzatzeko.
Zenbat kostatzen da campusean egotea?
GAME.EUS programa erabat doakoa da, Eusko Jaurlaritzak eta Arabako Foru Aldundiak finantzatzen baitute.
Zer zerbitzu eskaintzen diegu taldeei?
Parte hartzen duten taldeek lan-espazio bat dute EUNEIZ unibertsitatean, programa egunero garatzeko; Gasteizera joateko eta etortzeko txartel bat, behar izanez gero, eta gehienez ere 200 €pertsona bakoitzeko; ostatua Ondare egoitzan (banakako 2 gela); tokiko garraio publikoaren pase bat (autobusa, tranbia); eta sarbidea BAKHera (Baskonia Alavés Kirol Hiria), Baskonia kirol-hirira, programak irauten duen bitartean. Egoitzan pentsio osoa eskaintzen da asteko egun guztietan. Azkenik, talde bakoitzeko pertsona bati bidaia bat ordainduko zaio GAMESCOM azokara, honako hauek barne hartuta: hegaldia (hegazkin-txartela Koloniara joan eta etortzeko), hotela (3 gau), azokarako sarrera eta MeetToMatch-eko kontu bat, bai eta talde bakoitzeko diru-kopuru jakin bat ere, garraio-gastuetarako eta dietetarako, azokak irauten duen egun guztietarako.
Zer taldek parte har dezakete programan?
GAME.EUSen, Euskadin edo Espainiako gainerako lekuetan egoitza duten garapen-taldeak edo enpresak egon daitezke, helburu edo jarduera nagusitzat bideojokoak garatzea edo ekoiztea dutenak.
Zein dira sartzeko gutxieneko baldintzak?
Garapen-fase aurreratuan dagoen edozein bideojokok, hau da, vertikal slice batek, honako baldintza hauek bete behar ditu:
- Amaierako kalitatea alderdi guztietan (grafikoa bereziki)
- Erabat jolasgarria
- Bug garrantzitsurik ez izatea
- Azken jokoaren potentzial osoa erakustea
- Gutxienez 5 minutuko jokoa
Taldeek bideojoko bat garatzeko beharrezkoak diren oinarrizko profil guztiak izan beharko dituzte: game designer, artista eta programatzailea. Gainera, marketineko eta/edo negozioko profila badute, oso balorazio positiboa egingo da.
Talde eskatzaileak aukeratzeko ebaluazio-irizpide nagusiak bi eremutan banatzen dira: bideojokoa eta ekipoa. Hona hemen hautagaitza bakoitzean ebaluatuko diren puntuak:
PROIEKTUA
- Iraupena
- Gameplay-aren kalitatea eta originaltasuna
- Artearen kalitatea eta originaltasuna
- Narratibaren kalitatea eta originaltasuna
- Merkatu-azterketa egin izana.
- Negozio-plan bat izatea
TALDEA
- Arte-taldearen esperientzia
- Programazio-taldearen esperientzia
- Diseinu-taldearen esperientzia
- Negozio-taldearen esperientzia
- Ekipoa osatzea/orekatzea
- Taldearen parekotasuna
Zer metodologia erabiltzen dugu eta nola egiten dugu lan taldeekin?
Programaren esentzietako bat presentzialtasuna da. Lan-espazio bat eskaintzen dugu, talde osoak lankidetza estuan jardun dezan eta industriako profesionalen zuzeneko aholkularitza jaso dezan.
Programako langileen eguneroko laguntza eskaintzen dugu: etengabeko laguntza pertsonalizatua eskaintzen diegu taldeei prozesu osoan zehar.
Banakako mentoretzak bideojokoaren industriako adituekin: aholkularitza espezializatuko saioak ematen dizkiegu talde bakoitzari, sektoreko profesional nabarmenen gidaritzapean.
Demo Day garaian publisher-ekin harremanetan jartzeko aukera: taldeei aukera ematen diegu beren proiektuak bazkide komertzial potentzialei aurkezteko.
Komunikazio-lana, taldeei ikusgaitasuna emateko: programa osoan zehar proiektuen eta parte hartzen duten taldeen ikusgarritasuna sustatzen dugu.
Taldeen arteko networkinga: ideien trukea eta parte-hartzaileen arteko lankidetza errazten dugu, sinergiak sortzea sustatuz.
Zein da programari aplikatu ahal izateko aldia?
Programan izena emateko epea irailaren erdialdetik martxoaren erdialdera bitartekoa da.