Skip to content

FAQ

Zer da GAME.EUS?

GAME.EUS bideojoko intentsiboak garatzeko azterlanak bizkortzeko campusa da, 6 astekoa, eta bere negozio-aukerak hobetzea du helburu, merkatuan arrakasta izan dezan bultzatzeko.

GAME.EUS programa erabat doakoa da, Eusko Jaurlaritzak eta Arabako Foru Aldundiak finantzatzen baitute.

Parte hartzen duten taldeek lan-espazio bat dute EUNEIZ unibertsitatean, programa egunero garatzeko; Gasteizera joateko eta etortzeko txartel bat, behar izanez gero, eta gehienez ere 200 €pertsona bakoitzeko; ostatua Ondare egoitzan (banakako 2 gela); tokiko garraio publikoaren pase bat (autobusa, tranbia); eta sarbidea BAKHera (Baskonia Alavés Kirol Hiria), Baskonia kirol-hirira, programak irauten duen bitartean. Egoitzan pentsio osoa eskaintzen da asteko egun guztietan. Azkenik, talde bakoitzeko pertsona bati bidaia bat ordainduko zaio GAMESCOM azokara, honako hauek barne hartuta: hegaldia (hegazkin-txartela Koloniara joan eta etortzeko), hotela (3 gau), azokarako sarrera eta MeetToMatch-eko kontu bat, bai eta talde bakoitzeko diru-kopuru jakin bat ere, garraio-gastuetarako eta dietetarako, azokak irauten duen egun guztietarako.

GAME.EUSen, Euskadin edo Espainiako gainerako lekuetan egoitza duten garapen-taldeak edo enpresak egon daitezke, helburu edo jarduera nagusitzat bideojokoak garatzea edo ekoiztea dutenak.

Garapen-fase aurreratuan dagoen edozein bideojokok, hau da, vertikal slice batek, honako baldintza hauek bete behar ditu: 

  • Amaierako kalitatea alderdi guztietan (grafikoa bereziki)
  • Erabat jolasgarria
  • Bug garrantzitsurik ez izatea
  • Azken jokoaren potentzial osoa erakustea
  • Gutxienez 5 minutuko jokoa


Taldeek bideojoko bat garatzeko beharrezkoak diren oinarrizko profil guztiak izan beharko dituzte: game designer, artista eta programatzailea. Gainera, marketineko eta/edo negozioko profila badute, oso balorazio positiboa egingo da.

Talde eskatzaileak aukeratzeko ebaluazio-irizpide nagusiak bi eremutan banatzen dira: bideojokoa eta ekipoa. Hona hemen hautagaitza bakoitzean ebaluatuko diren puntuak:

PROIEKTUA

  • Iraupena
  • Gameplay-aren kalitatea eta originaltasuna
  • Artearen kalitatea eta originaltasuna
  • Narratibaren kalitatea eta originaltasuna
  • Merkatu-azterketa egin izana.
  • Negozio-plan bat izatea


TALDEA

  • Arte-taldearen esperientzia
  • Programazio-taldearen esperientzia
  • Diseinu-taldearen esperientzia
  • Negozio-taldearen esperientzia
  • Ekipoa osatzea/orekatzea
  • Taldearen parekotasuna

Programaren esentzietako bat presentzialtasuna da. Lan-espazio bat eskaintzen dugu, talde osoak lankidetza estuan jardun dezan eta industriako profesionalen zuzeneko aholkularitza jaso dezan.

Programako langileen eguneroko laguntza eskaintzen dugu: etengabeko laguntza pertsonalizatua eskaintzen diegu taldeei prozesu osoan zehar.

Banakako mentoretzak bideojokoaren industriako adituekin: aholkularitza espezializatuko saioak ematen dizkiegu talde bakoitzari, sektoreko profesional nabarmenen gidaritzapean.

Demo Day garaian publisher-ekin harremanetan jartzeko aukera: taldeei aukera ematen diegu beren proiektuak bazkide komertzial potentzialei aurkezteko.

Komunikazio-lana, taldeei ikusgaitasuna emateko: programa osoan zehar proiektuen eta parte hartzen duten taldeen ikusgarritasuna sustatzen dugu.

Taldeen arteko networkinga: ideien trukea eta parte-hartzaileen arteko lankidetza errazten dugu, sinergiak sortzea sustatuz.

Programan izena emateko epea irailaren erdialdetik martxoaren erdialdera bitartekoa da.