Skip to content

MENTOREAK

Mentore guztiak bideojokoaren industrian trebatutako profesionalak dira, sektorean hamar urtetik gorako esperientzia dutenak, eta horrek ezagutza eta esperientzia maila handia bermatzen du parte hartzen duten taldeei laguntzeko. 

Aholkulari horiek, Program Managerrak koordinatuta, taldeak gidatuko eta aholkatuko dituzte arlo posible guztietan. Gainera, Program Managerrak produkzioaren jarraipena egingo du astero talde bakoitzarekin, izan daitezkeen arazoak identifikatzeko eta konponbide eraginkorrak aurkitzen laguntzeko.

Sandra Samper

Negozioa

Sandra Samper Bizdev doktoratu zen Game Studies eremuan 2015ean, eta negozioari lotutako industrian hasi zen lanean (ekoizpena, nazioartekotzea, finantzaketa, etab.). Harrezkero, hainbat unibertsitatetarako negozio-garapeneko irakaslea izan da, eta 2023an iritsi zen Euneiz Unibertsitateko Multimedia eta Bideojoko Graduen zuzendari. Genero-ikuspegia zuen bideojokoen lehen inkubagailua sortu eta zuzendu zuen nazio-mailan, eta orain Bideojokoetan Inbertitzeko Wingsfund.me Funtsaren parte da, scout gisa.

Arturo Monedero

Design - Estrategia

Bideo-jokoen diseinatzailea TLR Gamesen, diseinuko irakaslea EUNEIZen eta Creanavarran, eta duela 6 urtetik AEVIren garapeneko presidenteordea da. Diseinatu dituen izenburu aipagarrienen artean, honako hauek nabarmentzen dira: «Los Ríos de Alice» abentura grafikoa, Vetusta Morlaren soinu-bandarekin, «Los Delirios de Von Sottendorff y su mente cuadriculada», «The Longest Road on Earth» edo «IDEA», IndieCade sari baten eta TGSren 8 izendapenen irabazlea.

David Darnés

David Darnés

Negozioa - Komunikazioa

Bideo-jokoen industriako profesionala 1996az geroztik, esperientzia luzea duena produkzioaren kudeaketan, negozioetan, marketinean eta komunikazioan. Bere ibilbidearen zatirik handiena Ubisoften egin du, non pasio handia garatu baitu bideojokoen munduan. Aholkulari exekutiboa da bideojokoen garapenean, goi-teknologiako proiektuetan, hezkuntzan eta langileen hautaketan. GameGiko eta Game.EUS-eko zuzendari exekutiboa.

Lucía Quijano

Publishing - Komunikazioa

12 urte baino gehiagoko esperientzia du entretenimendu- eta kontsumo-produktuak botatzen, eta Lucía produktu bakoitza sakon aztertzen eta audientzia idealarekin konektatzen espezializatzen da. Impulse Lean Publishing enpresaren sortzaileetako bat da. Enpresa horrek garapen-azterlanak egiten laguntzen du, merkaturatu aurretik salmenta-potentziala iragartzen eta maximizatzen, datuetan oinarritutako estrategiak eta go-to-market prozesu osoan laguntza integrala uztartuz.

Alexander Camarero

Negozioa

Alexander Camarero gailu mugikorretarako beldurrezko bideojokoen garapenean erreferentea den Keplerians estudioaren sortzaileetako bat eta zuzendari sortzailea da. Hamar urte baino gehiagoko esperientzia du industrian. Arte Ederretan lizentziatu eta 3D garapenean espezializatu ondoren, bere garatzaile karrera hasi zuen modu autodidaktan.

Óscar Sahun

Oscar Sahun

Ekoizpena - Publishing

Bere bideojoko-proiektuarekin batera, GameBCN inkubazio-programa kudeatzen du, eta bertan 7 urte baino gehiago daramatza lanean. Era berean, iGiren (indie Gameincubator) sortzaileetako bat da, Japonian bideojokoak aztertzeko lehen inkubagailua.

Ferran Puntí

Negozioa

Ferranek 25 urteko esperientzia du kudeaketan, eta 20 urtetik gorakoa bideojokoen industrian. Bideojokoen garapena, eSportak eta berrikuntza digitala barne hartzen dituzten proiektu askoren sail-liderra izan da. The Breach Studios elkartearen sortzaileetako eta CEO gisa, Ferranek konpainiaren ikuspegi estrategikoa bultzatzen du eta joko-esperientzia berritzaileen garapena gainbegiratzen du. Bere lidergopean, ikerketak jolas erakargarriak eta teknologikoki aurreratuak sortu ditu, “Project ST” sariduna barne. Ferranen ibilbideak Kerad Gamesen kofundazioa eta Gerard Piqué futbolaria barne hartzen ditu. Azken horrek marketin-zuzendari gisa jardun zuen eta Golden Managerraren garapena gainbegiratu zuen. Aitzindaria izan zen, halaber, Starcraft eta Counter-Strike jokoetarako eSports txapelketak antolatzen. Ferran jokalari zoragarria da, ekintzaile dinamikoa eta motibatzailea.

Virginia Martín Pérez

Game design - Komunikazioa

Bideojokoaren industrian 16 urtetik gorako ibilbide sendoa du, eta Virginia profil orokorra duten jokoen diseinatzailea da. Horrek moldakortasuna eta moldagarritasuna eman dizkio, diseinuaren hainbat arlotan eta garapenaren hainbat etapatan lan egiteko.

Xènia Castelltort

Public Speaking

Ahozko eta gorputz-adierazpenaren munduko pasionatua, lanbideko aktorea, bokazioz oratoriako prestatzailea eta kasualitatez ekintzailea. Arte dramatikoko graduduna Bartzelonan eta Shakespeare-n espezializatua Londresen, School of Speech and Drama zentralean. Bi grinak (antzerkia eta komunikazioa) batu ondoren, Express Yourselfi-k oratorian ardaztutako prestakuntza-enpresa bat sortu zuen antzerki-metodologiarekin. Enpresa horrek prestakuntza ematen die enpresa nazionalei eta nazioartekoei eta unibertsitateei katalanez, gaztelaniaz eta ingelesez. 2021az geroztik, TEDx-eko coach da, eta hizlariei inpaktu-hitzaldiak ematen laguntzen du.

Aitor Jiménez

Negozioa

Kirol-industrian esperientzia handia duen profesionala, kirolaren, berrikuntzaren, teknologiaren eta ekintzailetzaren aldeko grina handia duena. Gaur egun, Baskonia-Alavés taldean lan egiten du, eta klubaren berrikuntza-estrategiaren buru da.
Pentsamolde sortzailea, lankidetzakoa eta ekintzailea du, eta gai da berrikuntza korporatiboko proiektu garrantzitsuak ezartzeko. Baskonia-Alavés taldean sartu aurretik, Espainiako zenbait enpresatako berrikuntza-zuzendaria izan zen, hala nola Ibermática, Ner Group eta Sarein. Bartzelonako FCko Berrikuntzako zuzendaria (2016-2019) eta Athletic Clubeko Berrikuntzako zuzendaria (2019-2021) izan ziren. Gainera, 2014an erositako TapQuo startup baten sortzailea da. Ohiko irakaslea eta hizlaria nazioarteko unibertsitate eta biltzarretan. Kolaboratzailea Economista.es-en blogean, teknologia disruptibo berriei eta horiek gizartean duten eraginari buruz.
Gainera, aholkularitza ematen die hainbat erakunde eta instituziori, eta negozio-eredu berrien berrikuntzan eta garapenean duten esperientzia partekatzen dute.